Three wishes






Alltid är det något som ens hjärta klappar lite extra för. Just nu klappar mitt för dessa tre:

1) Bjørn Wiinblads härliga Vanitas poster. Jag har ingen aning vart man kan få tag på en (jag har Googlat), för den är ju så rysligt fin. Så hojta gärna till om ni ser en.

2) En svart Swan i läder – Ja, tack! Behöver jag motivera?

3) Framför oss har vi regna och rusk och då vill man ju både vara rustad och snygg. Så på min önskelista finns
dessa snyggingar från R.M. Williams med gummisula. (någon som har tänkt till där!) ♥


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag gillar verkligen skorna OCH postern! Det är svårt att hitta fina saker som passar på väggarna..

Postat av: Fanny

Har velat ha en ceriserosa svanen i flera år, men 14 papp känns lite mycket just nu ;)

2010-09-15 @ 19:53:59
URL: http://fannysworld.blogg.se/
Postat av: vicci :D

gillar verkligen postern! :D

2010-11-19 @ 10:41:57
URL: http://queeenveee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0