Apor och bananer



Steven Meisel for Prada Spring 2011 ad Campaign 3Steven Meisel for Prada Spring 2011 ad Campaign 1Steven Meisel for Prada Spring 2011 ad Campaign 2Steven Meisel for Prada Spring 2011 ad Campaign 4



Hade jag varit gjord av pengar och hade jag inte så många andra hål som jag behövde stoppa pengarna i, så skulle jag köpa hela Prada’s kommande vårkollektion. Jag älskar färgerna lekfullheten i kombination med de kvinnliga snitten. För att inte tala om det absolut bästa – mönstren. Apor och bananer vem kan tacka nej till det? Inte jag i alla fal!

Prada’s spring 2011 ad Campaign shot by Steven Meisel.


Kommentarer
Postat av: Annelie

jag vill ha randerna och klackarna :-) gillar inte bananer sa mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0