I was there...





Jag var där och med mig hem fick jag den vita sidenblusen med små speglar. Något som jag däremot inte fick med mig hem var den galna västen med stora stenar och pärlor, som endast fanns i tolv exemplar i hela Sverige. Men tro det eller ej den hänger faktiskt och väntar på mig i skyltfönstret på HM Hamngatan, då jag hade turen att kunna boka den i tumultet i morse. (Ryktet säger att även Elin hade chansen att lägga vantarna på en av de tolv västarna, men självklart innan alla andra. Lucky girl!) Var ni där?


I was there, were you?


Kommentarer
Postat av: LisaMarie

Jag var där! Fast här i Uppsala då. Jag köpte den småmönstrade klänningen, men är inte säker på om jag ska behålla den. Västen fanns inte här, hade varit kul att se den irl så att säga, även om man inte ska ha..

Postat av: Rebecca

Den var oerhört fin, tyvärr lite för dyr för mig just nu annars hade jag också stått i kön och trängts imorse.

2009-05-14 @ 14:15:17
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag stod i kö I halmstad kl. 09.30, ensam! Påfågelsklänningen fick följa med hem =) sedermera även de blå byxorna =)

2009-05-15 @ 16:44:05
URL: http://fannysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0