Lådor från Paris





Sandra har precis kommit hem från sin Paris-resa och jag är grön av avund. Jag vet det är fult att vara avundsjuk, men jag kan bara inte låta bli. Jag vill också skåla in det nya året i världens mest romantiska stad.


För att inte tala hur gärna jag skulle vilja lägga vantarna på ett par lådor med macaroons från Ladurée (Syster Yster hoppas att du läser detta innan du åker hem till Svedala). Ja, ja en annan får väl för tillfället nöja sig med att vila ögonen på sin lilla samling av Ladurée askar och drömma sig bort till Paris charmiga kvarter.


My collection with boxes from Ladurée.


Kommentarer
Postat av: donnasandra

Ja en sådan samling ska jag nog allt börja införskaffa...underbara askar!

Postat av: Katarina

Underbart vackra askar att använda till småsaker, smycken eller kanske en riktigt känslofylld presentask till någon speciell :)

2009-01-05 @ 21:48:00
URL: http://shoeholic.blogg.se/
Postat av: Ida i Kina

Åh gudars så fint! Jag blir helt grön av avund...

2009-01-09 @ 12:47:20
URL: http://www.idaikina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0