Besök på Beckmans




Hanna Lindblom för Åhléns


I förra veckan var jag och
Emilie och besökte sistaårseleverna på Beckmans inför Gallerian Fashion Awards, som är ett samarbete mellan Beckmans (reklam och mode) och de stora svenska (bortsett från Topshop) märkena så som H&M, Whyred, Minimarket m.fl. Vi fick då chansen att träffa två av de tolv eleverna, Emma Redeskog och Hanna Lindblom som har jobbat med Tiger respektive Åhléns, superduktiga och kreativa tjejer.

 

Emma Redeskog för Tiger
Emma Redeskog för Tiger

 

Nu på torsdag i Gallerian går det hela av stapeln och i juryn sitter bl.a. Ann-Sofie Back och Carin Wester. För hela schemat kika in här och ni som inte har vägarna förbi Gallerian på torsdag kan spana in smygpremiären på Skatteverket här.


Me and Emilie went to Beckmans the other day, for a sneak peak at the students creations for the Galleria Fashion Awards.


Kommentarer
Postat av: Erica

snygga bilder! skulle gärna gå och se det.



topshop är däremot inte svenskt...:)



bra blogg!

2008-11-12 @ 20:05:14
Postat av: Tove

Oh, gud så roligt! Jag tycker verkligen Beckmans skolan är inspirerade och jag burkar alltid gå på deras avslutningsutställning!

Postat av: Sophie

Erica: Ja, jag hoppas att du får möjlighet att göra det! Jo, jag vet det var därför jag satte ordet Topshop inom parentes:)Tack vad roligt att höra att du gillar min lilla blogg!

Tove: Tror att den här visningen kan vara minst lika bra!:)



Mvh Sophie♥

2008-11-13 @ 08:11:53
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: L I S E

nedersta hade häftig design!

2008-11-14 @ 10:12:13
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Freddy

Snygga bilder, och snygg header!

2008-11-14 @ 23:19:43
URL: http://crapfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0