En tung önskan





Kan knappt fatta att vi nu är inne i årets näst sista månad. Min man frågade mig här om veckan vad jag önskade mig till julklapp. Tro det eller ej, men jag har knappt hunnit reflekterat över att det snart är jul. Men visst finns det alltid saker att önska sig, som denna enormt underbara bok, med betoning på enormt, då boken är just enorm med en vikt på nästan fem kilo.


Hade tänkt köpa den när jag var i London i somras och såg Tim Walker's utställning på The Design Museum, men just pga. dess storlek så fick det va. Jag kunde bara inte släpa hem en bok som inte ens fick plats i resväskan. Fick visserligen med mig hem ett helt gäng med vykort och en almanacka för 2009, allt fotat av min favorit - Tim Walker.


Så nu håller jag tummarna för att jultomten har tränat i år och att denna bok ligger under min gran på julafton.


Keeping my fingers crossed that Santa has been working out this year and that this amazing book will be lying under my Christmas tree.


Kommentarer
Postat av: Karin

mysigt! snart advent!:)

Postat av: Sophie

Karin: Ja, jag vet! Kan inte fatta att det bara är en månad kvar!



Kram Sophie♥

2008-11-02 @ 13:25:17
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0