Cirkusen fortsätter



Steven Meisel - And it continues


Den svenska modecirkusen fortsätter att snurra. Kom precis hem från Minimakets visning på Berns. Tyvärr hade jag lämnat kameran hemma idag, så jag håller tummarna för att Emilie fick några bra bilder innan hennes dog. Men tack vare att jag inte hade kameran med mig så kunde jag passa på att njuta av den pågående modevisningen utan att behöva oroa mig över kamerans skärpa och ljus. Minimarkets kommande höst bjuder på väl skräddade och kvinnliga plagg bland annat i form av vida byxor och korta kjolar i färgerna svart, grått och den underbara accentfärgen fuchsia rosa. Det fanns många fina nyckelplagg att sukta efter i höst kan jag tala om!


The Swedish fashion circus continues. I just came home from Minimarkets fashion show which I really liked. I forgot my camera at home so sorry for not posting any pictures. Keeping my fingers crossed for that Emilie got some good shoots before her camera died. I'll keep you posted!


Kommentarer
Postat av: ELSA

Vad kul att du kunde gå!

Postat av: Tove

vacker bild!

2008-01-29 @ 22:37:40
URL: http://tmeerburg.blogg.se
Postat av: Sophie

Elsa: Ja, tur att jag hann!:)
Tove: Eller hur!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2008-01-30 @ 07:09:08
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: fashionholic

hej söt!! några bilder blev det ;) hör av dig så får du några! kram kram

2008-01-30 @ 09:59:15
URL: http://fashionholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0