Frustration





Årets sista dag och här sitter jag och är lite smått frustrerad på tekniken. Känns som ett vanligt åter kommande problem här på bloggen detta år. Hade förberett en lite årskrönika över mitt år, men när jag sen ska lägga upp bilderna så vägrar Blogg.se att publicera mer än en bild per inlägg. Suck och stön.


Men jag tänker inte låta detta förstöra min dag. Här i Stockholm är det strålande solsken och en klarblå himmel. Så jag tänker njuta av årets sista timmar genom att ta en promenad i det vackra vädret, hummer lunch med maken, piffa till mig inför kvällen, middag med vänner och skåla in det nya året med massor av härligt bubbel! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Postat av: Victoria

bra inställning =D

2009-01-01 @ 19:30:52
URL: http://wrappedinabow.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas att du hade en lyckad gårdagskväll! Gott nytt 2009! :)

2009-01-01 @ 19:57:27
URL: http://annadanielson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0