Liten blir stor



Bild: Amy Borell



Att tiden går fort när man har barn det vet jag. Men att den skulle gå så här fort, det visste jag inte. Bara den här veckan har allt gått så snabbt. Donnan tog sina första steg två veckor innan sin ettårsdag, dvs fyra veckor sedan. Under den här veckan har hon gått från att ha krypt två tredjedelar av tiden och gått resten, till att bara gå. Och igår kändes det som om hon sprang! Hallå! Jag hänger inte med! Min lilla tjej håller på att bli stor. Innan jag vet ordet av så cyklar hon här ute på gatan i vårsolen tillsammans med de andra barnen. ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma till Andrea💗

Vilken söt bild. Håller med allt går så sjukt fort. Tycker Andrea plötsligt fått så mycket energi!! Hon är så snabb när hon kryper och så livlig hela tiden.



Får se om hon går snart. Det känns så.



Kram

Postat av: Fanny

Då märker man hur mkt man själv åldras haha!

2012-03-11 @ 15:52:45
URL: http://www.franklymydear.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0