Escape



Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 3Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 1Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 2Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 4Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 5Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 6Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 7Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 8Jose VillaPalm Springs on Hasselblad 9
Jose VillaPalm Springs on Hasselblad



Det är dagar som dessa som får mig att vilja rymma långt här ifrån och som vanligt är mina drömmars mål Palm Springs (sorry att jag tjatar). För just nu är jag så trött på detta väder här i Stockholm. Det blåser, regnar och snöar om vartannat, samtidigt som solen då och då tittar fram. För att inte tala om den slaskade snön, som ligger i gråsvarta drivor i vägkanten och påminner om bergskedjor i miniatyr. Nä, ge mig sol, värme, lata dagar vid poolen och ett glas rose i handen. ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte ett dåligt ställe att drömma sig bort till det där ;-)

Postat av: Annelie

jag har ganska stor hemlangtan men nar jag laser det har upplagget, langtar jag inte lika mycket :-) sparar hemresan till i sommar istallet ;-)

2012-02-26 @ 17:54:56
URL: http://annelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0