Catching up








Det var länge sen som jag låg på soffan med ett gäng tidningar på magen. Men det är precis vad jag har sysselsatt mig med den här helgen. (Ja, förutom allt sånt där som man måste göra som städa, tvätta etc.) Jag måste säga att det känns härligt att vi går mot ljusare tider och vår, något som även märks i magasinens värld. Vårmode generellt är något som tilltalar mig, då jag anser att helmunderingar i färger som svart, grått och brunt bör användas i måttliga mängder under en tidsbegränsad period. Och när det kommer tillvårmode så kan jag tala om att L’Officiel’s accessoarnummer inte gjorde mig besviken denna gång heller. Mycket vill ha mer om vi säger så! ♥


Kommentarer
Postat av: Annelie

mycket vill alltid ha mer ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0