Modefrossa i höstsolen







Friday it is! Och sitter man framför datorn med lite extra tid för sig själv, så bara måste man ju sno ihop en FF-outfit. Dagens sådan är inspirerad av det härliga höstvädret vi just nu har välsignats med. Vanligtvis är jag inte så förtjust i hösten som årstid. Men när solen skiner och det är så där lite härligt krispigt kallt i luften så kan jag ju inte låta bli att tycka att det är lite mysigt ändå med höst.

Många och långa promenader blir det med barnvagnen nu förtiden, så allt vad höstmode och trend heter har fått stå åt sidan för funktion och praktikalitet. Tråkigt men sant. Så i stället frossar jag i det senaste här på bloggen. ♥


Kommentarer
Postat av: MONEASYWARDROBE.COM

such a cute look!!!



xx

2011-10-22 @ 11:51:25
Postat av: Fanny

mockaskor kan man drömma om i denna stad haha

Postat av: Fröken Isakson

Åhhh, vad snyggt!

2011-10-24 @ 13:59:14
URL: http://frokenisakson.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag älskar hösten. Precis då löven ändra färg men ännu inte fallit till marken å när solen skiner och kylen ännu inte gripit tag i oss. Underbart!

2011-10-25 @ 09:01:43
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Erika

Hej, kom in på din blogg idag och jag fullkomligt älskar den! Jättefina bilder och snygga collage!

Hoppas att du fortsätter för jag kommer gå in på din blogg varje dag!

/Erika

2011-10-26 @ 09:57:19
Postat av: Isabel

älskar solglasögonen!

2011-11-21 @ 18:59:03
URL: http://isabel.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0