Skokonst



Peter Lippmann for Christian Louboutin fall 2011 lookbook 2Peter Lippmann for Christian Louboutin fall 2011 lookbook 3Peter Lippmann for Christian Louboutin fall 2011 lookbook 4Peter Lippmann for Christian Louboutin fall 2011 lookbook 5Peter Lippmann for Christian Louboutin fall 2011 lookbook 6Peter Lippmann for Christian Louboutin fall 2011 lookbook 7




Christian Louboutin
fortsätter att samarbeta med Peter Lippman till höstens lookbook. Åter igen ett mycket lyckat resultat om ni frågar mig. Min personliga favorit är absolut den nedersta bilden.

Peter Lippmann does it again – The a/w 2011 Christian Louboutin lookbook. A great result if you ask me.


Kommentarer
Postat av: Annelie

sag dem har bilderna igar, jattefina :-) jag hade tur som hittade dem dar mammajeansen, alla andra ar sa fula om man inte vill spendera en massa pengar forstas. Mina gick pa 160 kronor pa New Look :-)

Postat av: Malin

Vilka fina bilder :)

2011-06-23 @ 00:21:43
URL: http://malinelviras.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kul! <3

2011-06-23 @ 10:53:22
URL: http://fannysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0