Ingen lattemamma



Igår mötte jag och Ebba upp Stina och lille Ebbot, för en långpromenad på Djurgården och lunch i det gröna på Rosendals Trädgård. Snacka om att vi hade tur med vädret och vad trevligt vi hade! Dock skulle väl inte Ebba säga riktigt samma sak om hon kunde prata. För det är bara att inse – jag kommer aldrig att bli någon lattemamma. (Har dock aldrig varit ett självändamål.) Ebba är nämligen inte tjejen som uppskattar att ligga i vagnen då den står stilla. Nä, det ska rullas. Så efter fyra skedar soppa för min del så hade Ebba redan tröttnat på det fina vädret och den vackra grönskan som omgav oss där vi satt. Men som tur var är Stina en luttrad mor, som hoppade in och distraherade Ebba tillräckligt länge för att jag skulle få äta upp min mat. Tack Stina och Ebbot för en härlig dag. Ser fram emot att smaka era nya cupcakeskreationer nästa gång vi ses! ♥


Kommentarer
Postat av: Stina

Tack själva! Jag tyckte dock att Ebbisen var duktig, så varmt som det var. Nästa gång blir det definitivt cupcakesfika. Ska öva på att spritsa superfint :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0