Long time no see






Hade tänk att börja fredagen med att publicera ett inlägg om HM’s nya samarbete med Hasbeens. Men med tanke på att hela Blogg.se var tapetserad med nyheten när jag loggade in, så kändes det rätt trist att skriva om (+ att jag måste säga att jag föredrar Hasbeens orginalmodeller). Men läs gärna mer om det kommande samarbetet
här.

Nä, istället jag bjuder på en FF-outfit med en Jason Wu klänning som får mig att tänka på min egen brudklänning. Hade egentligen tänkt mig en färggladare FF-outfit denna fredag, då jag verkligen är sååååå sugen på färg. Men så hittade jag den underbara klänningen och kunde bara inte låta bli.

Klänning/dress: Jason Wu, väska/clutch: Giorgio Armani (a/w 2010), skor/shoes: Stella McCartney (a/w 2010), brosch/brooch: Kenneth Jay Lane ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du får säga till om jag ska köa ;) om det nu behövs!

Postat av: Sophie

Fanny: Nä, jag håller mig som sagt till deras orginalmodeller. Men tackar som frågar:)



Kram

2011-01-21 @ 21:54:38
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0