The modern gypsy queen






Efter jobbet idag tänkte jag passa på att spana in Coast’s utbud av långklänningar. (Tack Lea och
Annelie för tipset!) Sen står det aw på Riche i agendan, för att fira av en vän som tar nya kliv på karriärstegen. (Stort grattis Sara till nya jobbet, klart att vi ska fira!) Och efter Riche så blir det middag på stan med make och vänner.

Hade jag inte gått direkt från jobbet och plånboken varit tjockare (kanske främst det), så hade jag gärna burit ovanstående outfit ikväll. Byxor/pants: Balmain, cashmere tröja/sweater: Calvin Klein, halsband/necklace: vintage Chanel, turban: vintage Dior, skor/shoes: Stella McCartney och armband/bangles: vintage from Turkey.

Hoppas att alla ni där ute får en toppenkväll. Vem vet, vi kanske ses i vimlet på Riche! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du får ha en så trevlig kväll! Själv ska jag plugga =P men imorrn är det över!! pok

Postat av: Lea

vilken härlig kombination av guld och svart! Lycka till på Coast, hoppas du hittar vad du letar efter:)



Kram

2010-09-17 @ 13:19:00
Postat av: Annelie

Hoppas att du hittar nat snart :-)

2010-09-17 @ 22:14:04
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack Sophie! SÅÅÅ härligt att hänga mer er i fredags! Lycka till med flytten, så hoppas jag vi ses snart igen! kram

2010-09-21 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0