Min helg





Ojoj, jag som hade planerat så många fina inlägg. (Fasligt tråkigt att Blogg.se fortfarande inte har fattat det förträffliga med tidsinställda inlägg. Börjar faktiskt fundera på att flytta bloggen till WordPress bl.a. pga. just det.) Men under denna helg hanns det bara inte med något hackande framför datorn, trots att jag släpade med mig den. Jag har nämligen varit på Öland för bröllop och vilket bröllop sen! Vigsel i Gärdslösa kyrka, bubbel två våningar upp i Slottsruinen (ni vet den där, där man brukar ha
sommarkonserter) under bar himmel för att sedan gå ner i valven för middag och dans med liveband.

Jo, jag tackar jag. Det kommer att bli svårslaget, speciellt med tanke på att vårt bröllopssällskap var de enda där i ruinen. Så lite små kusligt var det allt när man skulle gå i alla långa och mörka korridorer för att bara ta sig till toaletterna, men ack så stämningsfullt. Och som grädde på moset så bjöd Ölandsvädret på ett sagolikt soldis, dvs ett perfekt fotoväder och ljumma vindar som tillät att både kappan (inte den på bilden) och strumpbyxor att stanna hemma på hotellrummet. Vilken helg säger jag bara!

I spent my weekend at Öland for a marvellous wedding at the old castle ruin
. ♥


Kommentarer
Postat av: Emilie

vilken fin klänning!! så fin soffan - puss

2010-09-28 @ 13:45:01
Postat av: Fanny

Gud va mysigt! Om några helger får jag oxå åka bort ;) mycket att göra nu! pok

Postat av: Fager Dam

Vilka fina bilder!

2010-09-28 @ 20:14:51
URL: http://fagerdam.ratata.fi/
Postat av: Ida

Fina bilder!! Mitt tips är att ha en mobil med internet, då kan du posta preppade inlägg precis när det passar dig. Perfekt tycker jag!

2010-09-30 @ 18:11:02
URL: http://shopblogg.webblogg.se/
Postat av: Anette

Åh så fin du är på bilden!

2010-10-09 @ 11:39:57
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0