Glömd kombo



Socks and Shoes



Fina strumpor och piffiga skor är en kombination som jag alltid glömmer bort. Har skrivit om den
tidigare. Men Jane alias Sea of Shoes påminde mig om denna förträffliga kombination med sitt Socks and shoes-inlägg. Det trista i kråksången är bara det att de flesta av mina skor, tillsammans med 4/5 delar av min garderob, just nu ligger ner packade. Vi passade nämligen på att rensa och packa inför lägenhetsvisningen och försäljningen för ett tag sedan. Konstigt nog känns det som om det var bara mina saker som blev ner packade…

Love the shoe and sock combination. Thanks Jane for reminding me!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men du får ju snart packa upp dom i en större garderob =)

Postat av: FASHIONPICS

NICE COMBO



XX

///FASHIONPICS

2010-09-14 @ 12:46:15
URL: http://FASHIONPICS.SE
Postat av: Annelie

Det ar val for att vi kvinnor alltid har mer grejor and killarna :-)

2010-09-14 @ 21:44:27
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0