The wide pants





Jag har inte kommit så mycket längre med
mitt DIY-project, än att jag dreglar över Dries Van Notens underbara och vida byxor. Hade jag dessa i mina ägor så skulle jag gärna matcha dem så här på en fredagskväll. Hårband: France Luxe, armband: vintage YSL, topp: Zero + Maria Cornejo, skor: Burberry Prorsum och byxa: Dries Van Noten.

This is how I would match the wide Dries Van Noten pants a Friday evening like this: headwrap: France Luxe, cuff: vintage YSL, top: Zero + Maria Cornejo, shoes: Burberry Prorsum and pants: Dries Van Noten.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fint med grönt =)

Postat av: johanna

hm ska släppa ett par liknande byxor i svart/vitt

2010-05-15 @ 19:24:12
URL: http://sanghee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0