Färg Fredag






Idag står
FF för inget mindre än Färg Fredag. Snön är på väg att smälta bort här i Stockholm och jag är otroligt sugen på färg, färg och ännu mer färg. För tillfället är det grönt, helst smaragdgrönt som jag skulle vilja fylla min garderob med. Undrar om det kan hänga ihop med att jag saknar trädens gröna löv? Armband: Diane von Furstenberg, skor: Christian Louboutin, klänning; Bottega Veneta; solglasögon: Emmanuelle Khanh, väska/plånbok; Comme des Garcons och ring YSL.

Colourful Friday. Bracelets: Diane von Furstenberg, shoes: Christian Louboutin, dress; Bottega Veneta; sunglasses: Emmanuelle Khanh, bag/wallet; Comme des Garcons and ring YSL.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Längtar till det börjar blomma ut, så grått och trist =P

Postat av: Ida We

Gröna skorna var assnygga! Looks like it's Louboutin though... dyyyrt.

2010-03-25 @ 18:59:28
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0