My YSL tasselled loafers




My YSL 2005 tasselled loafers 3
My YSL 2005 tasselled loafers 1




Det är inte bara ekonomiskt, det är även grymt härligt att kunna fynda i sin egen garderob. Jag hade totalt glömt bort
mina fina lila mockaskor med tofsar (släng dig i väggen Maria Montazami) från YSL 2005 s/s-kollektion. Som jag efter mycket om och men och med lite hjälp av min bästa kompis vann i en budgivning på Ebay. Kan ju inte påstå att jag har använt dem så värst mycket. De är tyvärr rätt obekväma, fast rysligt fina att se på. Men tackvare Pret a Porter P så kom jag nu på vilka skatter det gömde sig i min garderob. Måste säga att hon matchade sina väldigt tjusigt med otvättade vida jeans, definitivt en kombination att lägga på minnet.

Thanks to Pret a Porter P I remembered that I hade this lovely suede loafers with tassels from YSL 2005 s/s collection. Thanks for reminding me! Love the way she matches her shoes with the wide legged jeans.


Kommentarer
Postat av: Prêt à Porter P

Ou Fabulous!!!! Also I've been flipping through Rare Bird lately, she is so marvelously fabulous!

Postat av: Sophie

Prêt à Porter P: Thanks for stopping by! Yes, Iris is amazing and a great inspiration :)



Best regards

Sophie♥

2010-06-04 @ 17:05:54
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
Postat av: Nicky

Snygga skor och vilka snygga bilder!!!! Önskar dig en mysig och skön helg! Kram/Nicky

2010-06-04 @ 20:42:22
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Sophie

Nicky: Tack det samma!:)



Hälsningar

Sophie♥

2010-06-05 @ 13:55:23
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0