Min lördag






Egentligen skulle jag på
bakluckeloppis på Täby Galopp idag, med en tjejkompis som skulle ha bord (eller säger man lucka?) där. Men vädret kändes allt för blåsigt och osäkert, så vi har skjutit upp det till en annan helg, med mera sol. Istället har jag rensat ut badrummet och slängt gamla nagellack och halvtomma bodylotionflaskor. Det känns skönt, om inte annan rätt befriande att rensa och slänga.

Piffar upp bloggen med denna härliga målning av Jean-Gabriel Domergue (1889-1962), som kanske är mer känd för gemene man för sina Côte d’Azure planscher.

I hade planed to go to a flea market today but the weather said no. So I have been cleaning our bathroom instead and throwing away all my old nail polish and half empty bottles. That feels really good. Making my blog look nice as well with this lovely painting by Jean-Gabriel Domergue (1889-1962).


Kommentarer
Postat av: Ida Persson

hej Vännen

Underbar bildserie det där. Du känner mig allt för bra:)

Ja visst är det kul att hon har börjat blogga för Elle. Hon är ju grymt duktig:)

KRAM

Postat av: Fanny

Ösregn och storm i båstad =P har varit på loppis idag och köpt en john bauer tavla =)

2010-06-12 @ 18:23:21
URL: http://fannysworld.blogg.se/
Postat av: Sara S

Jag är värdelös på att slänga men när man väl gör det är det sååå skönt. Har själv kört källaren idag, känns som en typisk sommarregn aktivitet.

2010-06-12 @ 19:48:46
Postat av: Sophie

Ida: Jag visste att du skulle gilla den!:)

Fanny: Kul!

Sara S: Duktiga du! Själv har jag två föråd med dåligt samvete...;)



Hälsningar

Sophie♥

2010-06-13 @ 20:20:28
URL: http://sophiesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0