Karl och kurvorna





Karl Lagerfeld for V Magazine #36

Lite otippat nog, med tanke på Karl Lagerfeld’s inställning till större storlekar vid han samarbete med H&M, så bidrar även han till V Magazine’s Size Issue. Denna gång bakom kameran med Miss Dirty Martini framför kameran i Coco Chanel's lägenhet. Ni känner kanske igen den berömda trappan.

Karl Lagerfeld is also cotributing to the V Magazine’s Size Issue. This time behind the camera with Miss Dirty Martini in focus in Coco Chanel's apartment.


Kommentarer
Postat av: Ida

åå jag vet jag älskar den sidan:) du vet vad jag gillar i alla fall:)

Känner igen trappan den liknar trappan från butiken i Paris, Dom har säkert inrett butiken med inspiration från hennes hem kan jag tänka mig:) Kram idis

Postat av: milena

underbart ju! kvinnan är vacker på sitt sätt!

mera av sånt!!!!!!!

2010-01-14 @ 02:02:37
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0