Attitude is everything






Här på landet i Roslagen har vi 15-, strålande solsken och gnistrande snö som hänger från taket. Det kan helt enkelt inte bli bättre! Känner att jag har varit lite negativ i mina inlägg här på bloggen den senaste tiden. Ledsen för det. Jag vill inte att min blogg ska vara någon slags klagomur, så nu är det slut på negativiteten! (Jo, föresten jag har ett tilltänkt inlägg, men mer om det senare.)

När jag ändå har er uppmärksamhet så skulle jag vilja tacka för alla era fina och stöttande kommentarer på mitt inlägg i onsdags. Stort tack tjejer, det värmde! Vi kommer att ta detta vidare, för så respektlöst som jag och min man blev behandlade av mäklarfirman Erik Olsson, ska ingen behöva bli behandlad. Speciellt inte när det handlar om så mycket pengar.

Men som sagt – attitude is everything! Jag och min man tar nya tag. Dock inte den här helgen då vi njuter av snön, den bitande kylan och solen.

Attitude is everything! Sorry for being so negative lately.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fint väder i götet oxå, jättekallt!! ja fotot är taget i hallen vid ytterdörren men man ser in i köket där ph-lampan hänger =)

Postat av: Patricia

Hej:)

2010-02-21 @ 19:01:08
URL: http://patriciasupportstylist.blogg.se/
Postat av: Lauren

tack för att hålla hyperlänk på mitt foto. Jag uppskattar det och gillar din blogg mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0