Vacker energi




Sonia Rykiel s/s 2008


Vackra bilder får mig att må bra, som dessa från Sonia Rykiel’s vår/sommar visning 2008. Känn energin!

Btw, jag hoppas att ingen av er där ute har missat HM’s nya designersamarbete med ingen mindre än Sonia Rykiel, eller rättare sagt hennes dotter som nu mera står för designen. Läs mer om samarbetet
här. Själv ser jag verkligen fram emot det andra släppet i januari. Jag ser stickat och randigt framför mig, me like!

Beautiful pictures make me feel good, like these ones from Sonia Rykiel s/s 2008 show. Feel the energy! Btw, I hope you haven’t missed the latest fashion news – HM’s next collaboration will be with Sonia Rykiel. Looking forward to that!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Otroligt vackra bilder och samarbetet kan ju bli hur bra som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0