Bröllopsplaner?




Bild:
Rodney Smith


Bröllopsplaner? Spana i så fall in Emma's fin fina blogg och Once Wed med massor av inspirerande bilder. Själv måste jag faktiskt erkänna att jag än i dag (ett år senare) saknar vår underbara bröllopsdag. En dag som jag skulle vilja göra om och om igen, och varje gång i ny tappning. Skulle bland annat gärna vilja ha ett bröllop med cirkustema och härligt vinterbröllop. Är bröllopkoordinator min nästa karriär kanske?

Wedding plans? Check out Emma’s cute wedding blog and Once Wed for inspiration.


Kommentarer
Postat av: Stina

Visst är emmas blogg (och bröllop) fullkomligt underbar? Hon är så härlig (irl oxå - hon var min handledare på vr). Jag ser fram emot när jag får bli bröllopsbloggare :-)Kram

Postat av: Sara S

Jag går i precis samma tankar. Ääälskar bröllop och längtar tills om 7 år då jag kanske, med massor av trugandes, kan få mannen till att förnya löftena vid vår 10 års dag. Tills dess tjatar jag på alla mina vänner att gifta sig så jag kan hjälpa till (styra och ställa) vid deras stora dag.

2009-09-20 @ 13:37:11
Postat av: Ciss - och en del frisörsnack;)

Underbar blogg!

lägger till dig på bloglovin direkt!

2009-09-20 @ 14:18:35
URL: http://ceciliatimonen.blogg.se/
Postat av: Stina

Hehe, känner igen det där. Att vilja planera bröllop och inte nödvändigtvis sitt eget. :)

2009-09-20 @ 21:09:35
URL: http://rubia.se
Postat av: emma

vilken härlig bild:)

2009-09-20 @ 22:27:04
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0