Blog Award 2009




Mia
Mia på Story Hotel
Linda och Stina
Linda och Stina på Story Hotel
Sofie
Sofie är fin, fin i sin sailorsuit.
Ida och Mike
Ida och Mike i snygga frisyrer.
Jag och Sofie
Jag och Sofie.

Innan galan träffade jag bland annat upp Mia, Stina och Linda för en drink på Story Hotel. Tack tjejer för en mysig stund!:) Visserligen är det är alltid trevligt med galej, men själva galan var väl kanske inte så mycket att hurra för. Precis som förra gången så var det ståplats som gällde och jag kände knappt till de bloggarna som vann. Jag höll självklart tummarna för min vän Mia och blev glatt överraskad när Sanna tog hem Guld Pennan. Men det som vägde upp för mina ömma fötter var alla fint uppklädda bloggdonnor och en och annan herre också för den delen.

Efter galan kände jag, Sofie och tvillingarna att det fick vara nog med superblonderade småtjejer med attitydproblem (det var både trångt och varmt), så vi tog en taxi till söder för att gratta min vän Mike på födelsedagen. För att sedan avsluta kvällen tillsammans med Mike’s underbara vänner på Zipper. (Sorry för uteblivna länkar, fixar det senare dag.)

Pics from Saturday’s Blog Award 2009 and my friend Mike’s birthday party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0