Black Friday




Har ännu inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon kväll på Veckorevyn Blog awards 2009. Jag är en riktig humörsmänniska när det kommer till kläder. Något som märks väldigt tydligt när jag ska ut och resa och väskan är proppfull med olika outfits. Det enda jag har bestämt mig för är att det blir något svart och det matchar jag med nylackade svarta naglar. Så därför får detta FF-inlägg bli ett svart sådant. Väst: Elizabeth and James, väska: Alexander Wang, skinnbyxor: Miu Miu, halsband: Janis by Janis Savitt och stövlar: Balmain.

I haven’t decided yet what I will wear at the Veckorevyn Blog awards 2009 tomorrow. One thing is for sure and that is it’s going to be something black. So today’s FF-outfit will of course be in black. Vest: Elizabeth and James, bag: Alexander Wang, leather trousers: Miu Miu, necklace: Janis by Janis Savitt and boots: Balmain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0