En grym start





Inget går upp emot en bra start på dagen! Har precis kommit hem efter att ha gått Kungsholmen runt. Lite mer än 10.500 (ca 7 km och ja, det är min stegräknare på bilden) steg för min del. Trodde faktiskt att det kulle vara längre, men jag börjar undra om jag kanske har fegat när jag ställde in min steglängd. Ska nu in och jämföra min bana mot Kungsholmen runts.


Andra planer för dagen är att pyssla här hemma. Har lovat min karl att organisera våra garderober. Visar sig solen så kanske det blir en avslappnad stund på balkongen och håller sig min energinivå så hög som den är just nu så kanske det blir en löparrunda också. Och vem vet, kanske lite bloggning också. ♥


Kommentarer
Postat av: Clara

Härligt! Jag har också haft en bra start på dagen. Har shoppat!

Postat av: Annie - Privatdetektiv

En av de bästa rundorna i stan :) Härligt med mycket energi :D

kram raring

2009-05-11 @ 07:42:20
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: fanny

hej! allt är bra tack, med dig din karl och prinsen? åh jag är så avis!



min bloggmail verkar ha lagt av, vad har du för mail?

2009-05-12 @ 08:21:53
URL: http://fannyf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0