Dessert with a friend





Nä, jag har inte dött, min dator tog bara en liten paus från jordelivet och jag från den. Men nu är vi tillbaka. Tyvärr kan jag väl inte säga med nya krafter, känner mig som ett ut skitet plommon just nu. Jobbet har dragit igång på riktigt. När man är ny är allt bara snurrigt och osammanhängande, men nu när man har blivit varm i kläderna så ser man plötsligt allt som måste göras. Men, men jag klagar inte, jag trivs verkligen på jobbet!


Ikväll ska jag njuta av importerade macaroons från Laureé (tack Carro!) och senaste numret av Lula. Tyckte tyvärr inte att förra numret var så mycket att hurra för, men med tanke på framsidan så ser det lovande ut för kvällens planer. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå måste också köpa mig ett nummer innan dom tar slut, trist att en sådan bra tidning kommer så sällan... kanske det som är hemligheten med det hela;)

Ta gärna en titt på vår fina hemsida, kommer dock bli lite ändringar på bildspelet bla , det är lite trögt för tillfället. Ringer dig i dagarna!! Kram

Postat av: Anna

Det låter bra! Man blir ju nästan lite orolig när du inte bloggar ;)KRAM

2009-03-06 @ 08:33:49
URL: http://www.annadanielson.se
Postat av: Emma

åh äntligen är du tillbaka :)

2009-03-06 @ 15:35:02
URL: http://johnnson.blogg.se/
Postat av: Malin på Livingroom

jag gillade numret! har inte kikat i så många lula förr, men nu tänker jag köpa fler kan jag säga :-) och va lyxigt med importerade macaroons :-) mmmm!

2009-03-06 @ 16:33:07
URL: http://livingroom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Sophie!



Visste inte att du fått nytt jobb. Får man fråga som vad?



Mvh Sofia

2009-03-08 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0