The Sartorialist på bok





Apropå Scott Schuman alias The Sartorialist, så gick han igår ut med att han i augusti kommer släppa en bok med hans fin fina bilder på välklädda människor världen över. En bok som mer än gärna skulle få ligga på mitt soffbord. Men så läste jag nyss hos Eleonore att boken skulle gå loss på 1000kr* i runda slängar och där dog den jag-vill-ha-känslan. Då nöjer jag mig med att titta på alla stiliga människor gratis på Sartorialist bloggen och lägger den där "extra" tusenlappen på något annat roligt.


(*Läste någonstans att boken skulle komma i två olika utgåvor, en begränsad och en vanlig. Vet inte om den är den begränsade som är så fruktansvärt dyr. Någon som vet?)


Scott Schuman is realising a book with all of his lovely photos. I would love to have it on my coffee table, but I think its way to expensive, so I will keep reading his blog for free instead.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh spännande!

Postat av: ssssss

den kanske jag ska läsa tack för tipset

2009-07-21 @ 17:16:18
URL: http://onesanna.blogg.se/
Postat av: LisaMarie

Jag har för mig att den vanliga utgåvan skulle vara i pocket och inte alls var så gräsligt dyr.. 400 har jag för mig..

2009-07-25 @ 10:43:38
URL: http://blablablalisamarie.spaces.live.com/
Postat av: Elin

man kan beställa en av böckerna,(visste inte att det fanns två) för 13 dollar på ngn hemsida, tror att det var amazon men är inte säker...

2009-07-30 @ 23:16:43
Postat av: back to basic

Tittade upp vad den kostade på cdon.com och där kostar den häftade 169:- medan pocketen kostar 219:-, så det måste vara någon extraextra som kostar runt tusenlappen;)

2009-08-11 @ 18:39:19
URL: http://btb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0