Känslomässig rensning





Just nu är vi på landet. Vädret är tyvärr inte det roligaste, trots att solen skiner för tillfället, så vi passar på att rensa våra garderober. Mina kläder får liksom en andra chans här på landet. Inte en andra chans i en positiv bemärkelse, utan mer i form av förvaring, då jag har svårt för att faktiskt slänga saker och speciellt kläder. Det låter kanske lite larvigt men för mig handlar det mer om det känslomässiga planet än att jag faktiskt behöver den där extra tröjan.


Men nu är det gjort! Fick ihop en hel stor svart sopsäck med plagg som ska gå till dem som behöver dem mer än jag. Förutom att rensa känslor och garderober så tänkte jag testa mig genom alla härliga recept som jag annars aldrig har tid att göra.


Today I'm cleaning out my closet at my country house.


Kommentarer
Postat av: Idha

Du borde gått till judits, för att sedan ha extra pengar till att köpa nytt....

2009-07-21 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0