P.S.



Inga planer för helgen? Då kan jag rekommendera utställningen "Fair made" som jag nämnde tidigare. Nu kan du och dina vänner spana in den organiska couturen på Svensk form på Skeppsholmen. Utställningen håller på fram t.o.m. den 25 mars och den kan jag varmt rekommendera för de som är intresserade av vår miljö och mode.

Btw, om det var någon som undrade om det var någon prisskillnad mellan de identiska satin skorna från Wedins och Rizzo som jag skrev om för ett tag sedan, så kan jag tala om skillnaden är 449 kr. Snacka om oproffsigt och tråkigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart att det är prisskillnad när den ena är i skinn och den andra i syntet. Vad är det oproffsiga och tråkiga i det? Skulle man ta samma pris för en sko som inte har samma material som den andra? I don´t see the problem...

2007-03-02 @ 10:06:16
Postat av: Amanda

Bra tips där! Kul med mode och miljö i en spännande kombination. Och nu verkar bloggarna funka igen, om än inte helt perfekt! =)

Postat av: nollåttan

nu jävlar räcker det med mrsH för min del. när kompisen åkte in idag (hon bor utanför stan o hade fått ok i telefon att reklamera jeansen) för att dumpa jeansen vägrade expediten ta emot "för det är bara chefen som får ta emot reklamationer"....öh. nu sa de inte NEJ till reklamation men de gör verkligen vad de kan för att kunden ska tröttna och dra. det är så icke schysst. hon vägrade tom låta tjejen lämna jeansen där med kvitto för att bespara henne resor utan hon fick en lapp med datum då självaste mrsH är på plats. ursäkta att jag svär så mycket, men J-A OHYFS och avsaknad av precis all servicekänsla!!!!!

2007-03-03 @ 18:13:25
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: Sigrid

trist...

2007-03-04 @ 16:29:05
URL: http://www.sigrid.webblogg.se
Postat av: nollåttan

vaaa? vänta vad pysslar wedins med?!?!

2007-03-05 @ 05:13:47
URL: http://www.nollattan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0