Simpsons in Paris, Jean Paul Gaultier



Simpsons in Paris Jean Paul Gaultier

Då var det dags för det sista inlägget med den modemedvetna familjen Simpson. Tillsammans med Jean Paul Gaultier tar de då farväl av Paris och återvänder till landet i väst. Lite smått sorgligt måste jag säga då jag har börjat fästa mig lite lätt vid den gula och lite smått udda familjen. Men ni fans där ute behöver inte sörja allt för länge, för idag har den omtalade Simpsonsfilmen premiär runt om i Sverige och har ni inte redan sett den så är det bara att masa er iväg till närmsta biograf!

Together with Jean Paul Gaultier, the yellow family is saying goodbye to Paris, but if you miss them to much you can always check out their movie.


Kommentarer
Postat av: Sara

När va tråkigt att det va den sista bilden!:( Funderar på att se filmen i helgen, hoppas att den är bra!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-07-28 @ 04:54:14
Postat av: Fettot

tro mig, det ska jag!!! :D

Postat av: Johanna

Det har verkligen varit roligt att du har haft detta inslag på din blogg. Synd att det var sista bilderna. Är inget Simpson fan så jag hoppar över filmen.

2007-07-28 @ 11:26:48
URL: http://fremah.blogspot.com
Postat av: Sophie

Fettot: Det gör du rätt i! Idag har jag hört ännu en som tyckte att den va bra!:)
Johanna: Å vad roligt att höra at du gillade mina inlägg om den gula familjen! Det värmde att höra!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-07-28 @ 18:16:57
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0