Dagmar a/w 07



Dagmar a/w 07 1
Dagmar har alltid legat mig vart om hjärtat. Det kan kanske ha att göra med att jag har följt dem från starten, då en av mina tjejkompisar är nära vän med den äldsta systern i designer trion Dagmar. Eller så har det att göra med att jag är en sucker för stickat i alla dess former!

Dagmars höstkollektion var absolut ingen besvikelse denna gång heller, tvärtom! Deras visning tillhör en av mina favoriter so far, so good på modeveckan. Väldigt feminint med mycket korta kjolar och söta små klänningar och så klart mycket stickat, en del asymmetriska skärningar i form av kort fram och längre bak och i vissa fall visa-magen-kort. Vet inte om det hade att göra med att vi i publiken satt ganska lågt ner, men jag upplevde det som benen att var i fokus hos Dagmar, mycket ben och mycket tights. Tights i någon slags skinnimitation och tights i metallic, så ni som funderar på att lägga vantarna på ett par metallictights till våren gör helt rätt för de kommer att hänga med även till hösten. Till och med jag som har varit lite negativ till dessa rymdtights blev riktigt sugen!

Dagmar a/w 07 2

Legs were in focus at the Dagmar show, short skirts and metallic tights! So get your hands on a pair of the metallic tights this spring and you will still be hot in the autumn!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Gillar också Dagmar!

Postat av: Frida & Fabulous

Ser urfint ut!

2007-02-14 @ 09:42:58
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Kelly

åh vad roligt med att gå på modevisningar! :)

2007-02-14 @ 09:43:04
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Anonym

vendela, en kompis till mig gick åt DAGMAR häromdagen! :) grymt snyggt

2007-02-25 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0