20:e dec



20 dec Louise Dahl-Wolfe


Tekniken går framåt och ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ens ihåg när jag framkallade bilder senast. Något som jag kan tycka är lite små trist. För hur mysigt är det inte att dra fram och bläddra i de där stora otympliga fotoalbumen när familjen är samlad, som tex. nu vid jul? Något som jag och min lillasyster brukar njuta av i fulla drag!

Dagens lucka (klicka på bilden) är tillägnad min lilla syster som lever livets glada dagar just nu i Paris. Jag hoppas att hon använder sin kamera flitigt, så att vi till nästa jul kan krypa upp i soffan med ytterligare ett blytungt fotoalbum. ♥


Kommentarer
Postat av: Angel

Vilka bra tips och ja detä r superkul med kort,jag har gjort massa kollage av nyframkallade kort.

Postat av: Emmaria

Jag älskade att framkalla kort, göra scrapbooks eller bara ta fram, titta på korten och minnas. Det blir liksom inte alls samma sak med digitalkameror. De har sin fördelar såklart, men det är något visst med pappersfotografier!

2007-12-22 @ 23:17:52
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: nadin

Jag tänker på det ofta att jag måste framkalla någon gång det är klart det mysigt att sätta sig i soffan och bläddra:)Kram

2007-12-23 @ 09:58:17
Postat av: Sophie

Angel: Å vad kul! Önskar att jag hade tid för sådant!:)
Emmaria: Kan bara hålla med!:)
Nadin: Då är vi två!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-12-23 @ 11:44:00
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Mjuk

Jag brukar göra scrapbooks med mina digitalbilder. Funkar superbra, bilderna kommer hem fortare när man kan ladda upp dem på webben. Dessutom kan man redigera bilderna om man är en fena på photoshop, och det verkar du vara ;-D

2007-12-23 @ 12:50:00
URL: http://marysfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0