Browns



Ja, som ni redan vet så är jag ju ute efter ett par Pistol boots från Acne i svart. Sitter ju just nu och trycker på ett par i konjacs brunt, med det är ju svart jag vill ha! Fick reda på genom en av mina kära läsare att Browns i London säljer dom i svart! (Åter igen, super stort TACK för tipset "Tjejen")

Handlade en del på Browns när jag bodde i London, men har aldrig handlat via deras webbshop. Efter som de befinner sig inom Europa så blir det ju inga tullavgifter. Men jag är bara lite orolig för vad de tar i frakt till Sverige, med tanke på att bootsen är ganska så tunga. Är det någon av er där ute som har handlat från Browns tidigare? Har  under morgonen försökt att kontakta dom för fraktuppgifter till Sverige, eftersom jag inte kan hitta det på deras hemsida.

Känns i och för sig helt sjukt att behöva beställa stövlarna från Browns, med tanke på att Acne är ett svenskt märke och de har funnits här hemma! Och ännu hemskare är att de är ganska så mycket dyrare på Browns än vad de är här hemma! Har jag väl fått för mig att jag ska ha en sak så ger jag mig inte och likadant är det med dessa boots! ♥


www.sophisticatedsophie.se


Kommentarer
Postat av: Jenny på hm

Hej!
Över lag så är det ju väldigt billigt att skicka paket FRÅN england till Sverige. Så det borde inte vara så farligt dyrt när dom skickar det..
Är det extremt dyrt kanske jag kan be min syster skicka dom.
Kram

2006-10-09 @ 10:09:10
Postat av: Sophie

Jenny på hm: Å tror du att skulle kunna göra det!? Vi kan väl hålla det lite öppet, försöker just nu att få tag på folket på Browns för min lilla fråga. Maila mig på [email protected], har ju inte din mailadr!

Kram Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Therezz

Tillsammans är vi starka! Om vi alla hjälps åt kan vi göra underverk. Anta min utmaning i förmån för Rosa bandet.

http://therezz.blogg.se/081006102059_utmaning_fr_alla_som_vill.html#comment

Kram Therezz

2006-10-09 @ 10:32:10
URL: http://www.therezz.blogg.se
Postat av: Christine

Stövlarna var snygga, men jag håller med. Ta svarta! =)

2006-10-09 @ 10:36:50
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: Sophie

Therezze: Ska absolut spanas in!
Christine: Bra smak du har, tjejn!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-09 @ 10:41:23
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: tjej

You are SO welcome :-)

2006-10-09 @ 10:51:23
Postat av: tjej igen

Köpte ett par grejer därifrån för ngn månad sedan, bra service och frakten var inte så farligt hög, kör på!

2006-10-09 @ 10:52:49
Postat av: Sophie

Tjejen: Börjar känna mig lite tjatig, men åter igen stort TACK! Uppskattar din hjälp sååå mycket ska du veta! Å vad bra, du har shoppas hos Browns webbshop! Kommer nog att slå till senare idag! Du föresten, maila mig på [email protected]

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-09 @ 10:58:04
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Diane

Frakten blir 18£ kollade åt dig =)

2006-10-09 @ 11:05:50
Postat av: Sophie

Diane: Super tack! Vart hittade du den infon på deras sida? Är jag helt blind eller?!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-09 @ 11:35:45
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Felice

Är det svarta du vill ha så byt och kämpa för de svarta, så du inte betalar för något du ångrar =) Lycka till att hitta dem..

2006-10-09 @ 12:20:04
URL: http://anderssonfelice.blogg.se
Postat av: Sophie

Felice: Bra sagt tjejen! Ska absolut följa ditt råd! Tack för ditt stöd!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-09 @ 13:04:14
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Karin

Hej hej,

Jag har ett par grå/svarta ACNE pistol boots i stl. 36 som jag endast använt en gång. Vet ju inte vad du har för storlek.. men kanske kan va till ngn hjälp.

Hälsning,
Karin

2006-10-09 @ 15:40:21
Postat av: K

Hej igen,

Det verkar som mitt inlägg försvann.
Återigen.. Jag har ett par ACNE pistol i grå/svart. Använda en gång. Kan de va nåt??

Mvh
Karin

2006-10-09 @ 16:16:28
Postat av: Sannossi

Snygga, men jag håller med.. Leta vidare efter svarta! Är precis likadan, har det fäst sig på hjärnan så ska jag bara ha det! Idag har jag tex ringt till ca 30 butiker ang en jacka.. Som jag slutligen fann i Linköping! :)

2006-10-09 @ 17:43:18
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: Cicci

Stövlarna är superfina, men håller med om att svart är bättre!!! Det verkar ju som att det löser sig :)! Föresten, du är utmanad att visa dina nio bästa köp :)!

2006-10-09 @ 19:51:37
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag bor i Helsingfors i Finland och har precis fastnat för Acnes Pistol boots, som jag hittade igår. De är jätte, jätte fina!! Det enda jag undrar över är klacken och precis som du sa, huruvida de är för cowboy aktiga. De kostar ju en hel del så jag vill kunna använda dem i flera säsonger... Vad tror du?

2006-10-10 @ 11:38:22
Postat av: Ida

JaneMars i Uppsala säljer svarta, ring dem (kolla nummer på eniro.se) och se om de har i din storlek!:)

2006-10-10 @ 16:03:08
URL: http://legallyblonde.se
Postat av: Sophie

Karin: Tack, va gullig du är! Men jag har stl 38. Uppskattar verkligen din omtanke!:)
Sannossi: Hihi! Du och jag är nog ganska lika där! Har jag fått för mig att jag ska ha något då kan jag nästa gå över lik för att få det!;)
Cicci: det har löst sig! Berättar mer snart! Oj, nio köp! Den var svår! Men jag ska försöka under veckan!
Anna: Visst är dom sååååå snygga! Tycker inte att de svarta stövlarna är lika cowboy-aktiga som de bruna. Jag gillar ju cowboy boots annars http://sophiesfashion.blogg.se/images/20060921_006_1158851944.jpg (det är jag på bliden, så du förstå min stil) jag tror faktiskt inte att du behöver oroa dig för klacken (det gör inte jag i alla fall) Jag tycker att de har en lagom rundning framme vid tårna, inte för rund och inte förspetsig, med andra ord, det kan inte gå fel! Älskar de höga skaften som är lite högre på utsidan än insidan, för att få den rätta ridstöveleffekten! Och klacken har en precis lagom höjd så man orka gå i dom en hel dag, + att man kommer upp lite och får en bra hållning! Tycker absolut att du ska satsa på ett par! Dom kommer garanterat att stå sig även nästa höst! Trust me! (Acne har haft Pistol modellen i alla fall tre år nu) Vilken färg hade du tänkt dig?
Ida: Tack vännen! Uppaskattar ditt tips!:) Men jag har faktiskt redan fått tag på dom, berättar mer snart!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-10 @ 16:33:43
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sannossi

Haha.. samma här.. Imorgon ska min jacka dyka upp i Sthlm! Tjoho!
Skam den som ger sig.. ;)

2006-10-10 @ 17:42:01
URL: http://sannossi.blogg.se
Postat av: Anna

Tack snälla för din kommentar, tror faktiskt att det kan hända att jag måste köpa dem! Hihhih! :) (Ska också ha dem i svart). Grattis förresten för köpet, du kommer nog att använda dem massor!

2006-10-10 @ 17:54:05
Postat av: Sophie

Sannossi: Eller hur! Vad är det för jacka? Du lägger väl upp blilder på bloggen?!
Anna: Inga problem! Jag tycker bara att det är roligt att ha en dialog med mina läsare! Klart att du ska ha dom! Dom är ju såååå snygga! Och du kommer som sagt garantera även kunna ha dom nästa höst!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-10 @ 17:59:26
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Anna

Heej! måste bara säga att jag precis köpt mina egna pistol boots i svart för en tusing! kommer in igen på barkarby outlet i oktober!:)

2007-09-20 @ 19:34:30
Postat av: jennie

Vart ligger barkarby outlet?? Mååste ha dom!!

2007-10-07 @ 12:52:41
Postat av: ann-sofie

hej vilken storlek har du i acne pistols? vill ha 36 i dom bruna, kan fixa svarta till dig om du vill.

2007-12-10 @ 17:06:50
Postat av: Helen

Ann-sofie: Kan inte du hjälpa mig att skaffa ett par pistol boots. Jag har letat i all evighet efter dem... SNÄLLA!!!

2008-01-20 @ 00:30:10
Postat av: Helen

Om någon kan hjälpa mig hitta dem så maila mig gärna på [email protected]. Storlek 39! Tack på förhand. Grym blogg dessutom. Fantastisk läsning o grymma tips!

2008-01-20 @ 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0