”This little piggy went to Prada”



Bara för att man blir förälder behöver det inte betyda att ens liv som fashionista är slut! Författarinnan Amy Allen, även hon nybliven mamma och fashionista har skrivit ”This little piggy went to Prada” en underbar rimbok för barn. Alla rimmen utgår ifrån modevärlden och är både opolitiskt korrekt och humoristiskt skriven, så att både föräldrar och barn kan uppskatta innehållet.

”This little piggy went to Prada” är den perfekta presenten till den ny blivna fashionistan som köper Gucci blöjväskor, Dior nallar och nappflaskor. Hon kommer garantera uppskatta den! Hade tjejerna i ”Sex and the city” eller ”Desperate Housewives” haft en ”baby shower” hade denna lilla bok garanterat stått högst upp på önskelistan. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, älskar söta rimböcker! ;)

Postat av: hannahsthlm

ohhh..har hört om den...den ska garanterat jag & Lilla-E läsa framöver;)!

2006-03-13 @ 14:34:12
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: eliza

hehe, verkar va en kul bok för fashionista-mammor

2006-03-13 @ 17:25:20
URL: http://eliza.blogg.se
Postat av: Sophie

Hanna, hannahsthlm och eliza: Jag ska garanetat införskaffa en, så att man är redo när den lilla kommer!;) (När den kommer....) Jag menar bara för att man blir mamma en vacker dag behöver ens dagar som fashionista inte vara över!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-03-13 @ 17:53:06
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Weronica

Oj, vilken rolig bok! En nyhet för mig som direkt siktade den på Adlibris. Den skall garanterat beställas vid tillfälle. Tack för tipset och en mycket läsvärd blogg!

2006-03-13 @ 18:07:12
Postat av: Sophie

Weronica: Visst är det en härlig bok!Vad kul att du gillar min blogg! Det är alltid lika roligt att höra att ni läsare där ute uppskattar det som jag skriver. Det värmer sak du veta!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-03-13 @ 18:20:34
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0