Älskade skor!



De som känner mig känner till min passion för skor (+ hur trångt det numera är i min garderob, efter att ha jobbat nästan tre år på Rizzo). Jag älskar skor!!! Jag kan inte riktigt förklara varför. Kanske har det med att göra att jag oftast tittar på en människas skor innan jag bedömer den? Man kan säga mycket utifrån en persons skor, om den är slarvig, modemedveten, bekväm osv.

Ni som läser min blogg, vet att innan jul la jag ut flera  "Want adds" om ett par Yves Sain Lauren pumps i mocka. Nu har jag äntligen fått napp i från en säljare i Italien. Hittade honom på mitt älskade www.ebay.com Han skulle kolla upp om han hade min storlek för att sedan återkomma. Så nu är det bara att hålla tummarna! Hoppas att han har dom i lila! ♥

Kommentarer
Postat av: kattis

Håller tummarna för dig! de är ju grymt snygga, men otroligt höga!

2006-01-08 @ 21:01:41
Postat av: Ida

Rysligt snygga :D hade velat ha likadana jag med :P

Postat av: Paulina

Otroligt söta! Jag tycker dom gröna på bilden var urfina, jag älskar grönt! Jag tror inte jag skulle kunna klara av att gå omkring i dom, min passion är ballerinas. Jag är också en skofantast :)

2006-01-08 @ 22:56:41
URL: http://superficials.blogg.se
Postat av: Sophie

Nej, det där kommer att bli ett av mina många par "taxishoes". Det vill säga då min kära pojkvän tvingas betala taxi över hela stan när vi ska ut och ha kul! Hi hi! vanligt vis är jag oxå en riktig ballerina tjej! ;)

Mvh Sophie♥

2006-01-08 @ 23:02:45
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Lina

Underbart söta.. I adore..

2006-01-09 @ 17:08:48
URL: http://Tyckaom.blogg.se
Postat av: Anonym

ojoj de var grymt höga!

2006-04-24 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0