Tankar på att köpa en ny väska?



Funderar du precis som jag att köpa en ny väska?

Balenciaga, Fendi Spy bag och allt vad de heter känns alla väldigt uttjatade + att alla små tjejer släpar runt med de billiga kopiorna på stan. Det hela känns väldig vulgärt och smaklöst!

Nästa stora väsktrend som kommer komma efter denna "armgodis"-trend spår jag är "messenger/sling bag"-trenden.
www.net-a-porter.com har flera fina messengerbags tex den här i från Marni,   eller den här från Chloe.

Men än så länge har jag inte hittat någon väska som det har sagt klick med. Jag satsar på att hitta en i New York i vår!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag som såg 2 av modebranschens tyngsta väskkollektioner redan i somras har såklart redan köpt en brun messengerbag i brunt med canvasband. För leverans i januari:-) Och ja, det är en Mulberry.....

2005-11-28 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0