Mina röda cowboy boots



Det här är det ”värsta” med att handla över nätet, väntan. Jag köpte ett par underbart röda cowboy boots för närmare bestämt 21 dagar sedan. Jag hittade dom på Ebay och förälskade mig direkt!

Men som det ser ut nu så har de fastnat i tullen. Jag betalade säljaren för frakt som skulle ta 4-10 dagar. När jag inte hade fått mina boots efter 14 dagar hörde jag av mig till henne. Hon berättade att det hade precis hänt en av hennes andra kunder att ett par stövlar hade fastnat i tullen och att hon skulle undersöka saken.

Jaha, så nu sitter dom fast i tullen. Okej, jag kan ta det där med att man måste betala moms och tullavgifter (fast det är ju inte kul direkt!). Men det jag inte tycker är schyst är att de håller kvar sakerna och drar ut på tiden. Jag vill ha mina stövlar NU!!!! Och inte till jul! Jag kommer ju att kunna smälta ihop med tomtarna ute på stan med mina röda cowboy boots....

Men det här lilla missödet kommer inte att hålla mig ifrån att shoppa på nätet. Det är där den bästa shoppingen finns, för den som inte viste det. Och var det någon som såg Ebba von Sydow på tv4´s söndagsmorgon i söndags? Fy vilka trista nätshoppingtips hon kom med! Ska försöka hinna med att lägga ut lite nättips så ni andra även kan få ta del att nätets underbara shopping!


Kommentarer
Postat av: Jakesixdegrees

Very Good Directory !!!
Keep It Up.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0