Första inlägget



Ja, och så skulle väl jag oxå börja...... med det här att blogga. Tanken har skrämt mig lite tidigare, att lämna ut sig på det här sättet. Men jag har ju insett att det är ju jag som bestämmer vad jag vill dela med mig av!

Det jag tänker dela med mig av på den här bloggen är mode, mode och ännu mer mode. För det är det jag älskar!

Mitt första modetips till er där ute är att alltid utgå i från er själva i valet av kläder. Strunta i alla trender som media pressar på oss! Jag är så trött på att vi svenskar ser ut som ett uniformerat folk! Så snälla välj er egen väg i modets snåriga skog!

Och för den som inte viste det, så är Karl Lagerfeldt till hälften svensk. Karls svenska far var en mycket duktig affärsman, precis som Karl själv är i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0